Itt az új 30 napos gug­go­lás-ki­hí­vás: Cél a fe­szes és kerek popsi!

Itt az új 30 napos gug­go­lás-ki­hí­vás: Cél a fe­szes és kerek popsi!

0

Ez a 30 nap ha­té­ko­nyan segít abban, hogy tes­ted és lel­ked is for­mába len­dül­jön. Mind­össze egyet­len hónap, de az ered­mény...

Ez a 30 nap ha­té­ko­nyan segít abban, hogy tes­ted és lel­ked is for­mába len­dül­jön. Mind­össze egyet­len hónap, de az ered­mény le­nyű­göző!

Sokkal többről szól ez a kihívás, mint sima guggolásokról. A különböző típusú gyakorlatok alaposan és változatosan mozgatják át izmaidat, és nem utolsósorban a 30 nap is kellemesebben, izgalmasabban telik így el.

 

De hogy miért is jó a guggolás és miért érdemes belevágnod a kihívásba? A guggolás

  • gyönyörűen feszesít és formáz

  • igazi gyilkosa a narancsbőrnek

  • fejleszti az egyensúlyt és javítja az általános kondíciót

  • amellett, hogy izomtömeget növel és formássá teszi popsidatés lábadat, még a hasat és a hátat is erősíti.

De hogy miért is jó a guggolás és miért érdemes belevágnod a kihívásba? A guggolás

  • gyönyörűen feszesít és formáz

  • igazi gyilkosa a narancsbőrnek

  • fejleszti az egyensúlyt és javítja az általános kondíciót

  • amellett, hogy izomtömeget növel és formássá teszi popsidatés lábadat, még a hasat és a hátat is erősíti.

    Eközben a címlapon

Fontos, hogy a gyakorlatok előtt végezz bemelegítést, az edzés után pedig nyújtást. És szintén nagyon fontos, hogy helyesen végezd el a mozdulatokat! Ennek érdekében gif-ek segítségével mutatjuk meg neked, melyik feladat pontosan mit takar, és hogyan is kell megfelelően elvégezned.

Egyszerű guggolás:

Guggolás láblendítéssel:

Guggolás nagy terpeszben:

Guggolás karkörzéssel:

Guggolás elrugaszkodással:

Egylábas guggolás:

Guggolás keresztezett lábbal:

Guggolás ugrással:

Guggolás vállerősítéssel:

Minden guggolásnál ügyelj arra, hogy hátadat egyenesen tartsd, térded pedig egy vonalban legyen lábfejeddel. Utóbbi alól egyedül az egylábas guggolás kivétel, ahol az egyensúly megőrzéséhez a derékszöget sajnos el kell felejtened.

A kihívás során nem kell mindennap edzened. Beiktattunk számodra olyan napokat is, melyeken pihenésre is van alkalmad. A napok csaknem felénél azonban két különböző guggolást is végre kell hajtanod. Ahol például azt látod: guggolás nagyterpeszben+láblendítéssel, ott bizony nem a két feladatot kell egymással kombinálnod, hanem elvégezned a megfelelő sorozatszámban mind a nagyterpeszes guggolást, mind a láblendítéses verziót.

Kellemes edzést és sikeres 30 napot kívánunk! Legyél kitartó és elszánt, és várd örömmel a befektetett munka eredményét!-ripost.hu

► KÉRJÜK OSZD MEG MÁSOKKAL IS! KÖSZÖNJÜK! HOZZÁSZÓLNI LENTEBB TUDSZ!

SZÓLJ HOZZÁ


Ha tetszett a cikk, oszd meg másokkal is!

Ne felejts el Kedvelni minket!