EON ÜGYFELEK FIGYELEM! 2 DARAB ÁRAMSZÁMLA ÉRKEZIK 1 HÓNAPON BELÜL! FONTOS EON INFORMÁCIÓK!

EON ÜGYFELEK FIGYELEM! 2 DARAB ÁRAMSZÁMLA ÉRKEZIK 1 HÓNAPON BELÜL! FONTOS EON INFORMÁCIÓK!

0

EON ÜGYFELEK FIGYELEM! 2 DARAB ÁRAMSZÁMLA ÉRKEZIK FEBRUÁRBAN! FONTOS EON INFORMÁCIÓK! Az EON frissíti a rendszerét, új rendszerre állnak át, ami...

EON ÜGYFELEK FIGYELEM! 2 DARAB ÁRAMSZÁMLA ÉRKEZIK FEBRUÁRBAN! FONTOS EON INFORMÁCIÓK!

Az EON frissíti a rendszerét, új rendszerre állnak át, ami könnyebb egyszerűbb és gyorsabb lesz, de ennek az átállásnak lesznek úgymond mellékhatásait az ügyfelekre nézve, aminek valószínűleg senki sem fog örülni!

Már mi is hírt adtunk róla, hogy február 16 és és február 25. között megújul az EON-nál az ügyfélkezelés és számos változásnak néznek elébe az ügyfelek!

Rossz hír lehet viszont, hogy korlátozottanan lesz elérhető a vállalat ügyfélkezelési rendszere, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól. A februári esedékességű számlák a megszokottnál korábban érkezhetnek, a szokásos fizetési határidő azonban az ígéret szerint nem változik. A csoportos beszedési megbízással fizető ügyfeleknél a fejlesztés megkezdéséig esedékes számláknál nem lesz változás, a rendszerfrissítés idejére eső számlák esetén azonban a megszokottnál később vonhatják majd le a havi díjat. Éppen ezért előfordulhat, hogy egy hónapon belül kétszer történik levonás, így szükség esetén a limitkorlát emelésére érdemes lesz odafigyelni, hogy a megfelelő fedezet rendelkezésre álljon. -írja az azenpenzem.hu

ITT AZ EON HIVATALOS KÖZLEMÉNYE >>>>

Tisztelt Ügyfelünk!

Február közepén megújítjuk ügyfélkezelési rendszerünket, hogy még gyorsabban állhassunk az Ön rendelkezésére, és hogy a jövőben még korszerűbben, még biztonságosabban kezelhessük adatait.

A rendszerfejlesztés 2017. február 16-án este 22 órától várhatóan február 25-ig tart.

Számunkra fontos, hogy Ügyfeleink a fejlesztés ideje alatt is pontosan ismerjék és elérhessék az átmeneti változással kapcsolatos információkat. Ezért ezen a weboldalon összegyűjtöttük Önnek az ügyfélkezelési rendszerünk megújításával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, amelyekről részletesebben a különböző menüpontokra kattintva olvashat

A fejlesztés időszaka alatt is változatlanul rendelkezésre áll:

Hibabejelentések fogadása telefonon, személyesen és írásban.
Általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban.
Mérőállás rögzítése automatán, sms-ben, online és az ügyfélszolgálatok termináljain.
Előre fizetős mérő feltöltése.

A fejlesztés időszaka alatt ügyfélkezelési rendszerünk korlátozottan lesz elérhető, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól:

Részszámlák esetében a februári esedékességű számlák várhatóan a megszokottnál korábban érkeznek.
A 2017.02.25-ig esedékes számlák csoportos beszedésében nem lesz változás. A 2017.02.25. és 2017.03.06. között esedékes számlák összegét 2017.03.07-én, vagy az után vonjuk le a folyószámláról.
Ügyfélszolgálati irodáink február 17-24. között korlátozott ügyintézési lehetőséggel állnak rendelkezésre. Minden megkeresést fogadunk, de az esetek többségében a megkeresés megválaszolása utólag, írásban történik majd.
Online ügyfélszolgálatunkon kizárólag a havi mérőállás rögzítés funkció áll ügyfeleink rendelkezésére.
Komfort Kártyával való számlafizetésre nem lesz lehetőség
A fejlesztés időszaka alatt, az átmeneti változásokról folyamatosan tájékoztatjuk Önt ezen a weboldalon.

Forrás : eon.hu

► KÉRJÜK OSZD MEG MÁSOKKAL IS! KÖSZÖNJÜK! HOZZÁSZÓLNI LENTEBB TUDSZ!

SZÓLJ HOZZÁ


Ha tetszett a cikk, oszd meg másokkal is!

Ne felejts el Kedvelni minket!